» Актуально
Департамент державної соціальної допомоги Мінсоцполітики інформує, що Верховною Радою України прийнято Закон України “Про Державний бюджет України на 2018 рік”.
Статтею 7 передбачено, щоу 2018 році прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі з 1 січня 2018 року – 1 700 гривень, з 1 липня – 1 777 гривень, з 1 грудня – 1 853 гривні, а для основних соціальних і демографічних груп населення:
дітей віком до 6 років: з 1 січня 2018 року – 1 492 гривні, з 1 липня – 1 559 гривень, з 1 грудня – 1 626 гривні;
дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня 2018 року – 1 860 гривень, з 1 липня – 1 944 гривні, з 1 грудня – 2 027 гривень;
працездатних осіб: з 1 січня 2018 року – 1 762 гривні, з 1 липня – 1 841 гривень, з 1 грудня – 1 921 гривень;
осіб, які втратили працездатність: з 1 січня 2018 року – 1 373 гривні, з 1 липня – 1 435 гривень, з 1 грудня – 1 497 гривень.
Враховуючи зазначене, у 2018 році розміри деяких видів державної допомоги становитимуть:
 

 

2018  рік

з січня

  з липня

з грудня

Допомога у зв’язку з вагітністю та пологами

 

440,5  

460,25

480,25

Допомога при народженні дитини

41 280

одноразова виплата:

10 320

щомісячна виплата:

860

 

2018  рік

з січня

  з липня

з грудня

Допомога на дітей одиноким матерям

надається у розмірі, що дорівнює різниці між 100 % ПМ для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців

на дітей віком:

максимальний

 до 6 років 

1 492 

1 559

1 626

 

максимальний

 від 6 до 18 років

1 860

1 944

2 027

 

максимальний

від 18 до 23 років  

1 762

1 841

1 921

Допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

на дітей віком:

максимальний

до 6 років

2 984

3 118

3 252

від 6 до 18 років

3 720

3 888

4 054

Тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів

надається у розмірі, що дорівнює різниці між 50 % ПМ для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців

на дітей віком:

максимальний

до 6 років

746,00

779,50

813,00

від 6 до 18 років

930,00

972,00

1 013,50

Державна соціальна допомога на дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування

на дітей віком:

максимальний

до 6 років

2 984

3 118

3 252

від 6 до 18 років

3 720

3 888

4 054

від 18 до 23 років

3 524

3 682

3 842

Щомісячна грошова допомога особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу

прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць

1 700

1 777

1 853

     
 
2. Статтею 9 вищезазначеного закону установлено, що у 2018 році рівень забезпечення прожиткового мінімуму (гарантований мінімум) для призначення допомоги відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям” у відсотковому співвідношенні до прожиткового мінімуму для основних соціальних і демографічних груп населення становить: для працездатних осіб - 21 відсоток, для дітей - 85 відсотків, для осіб, які втратили працездатність, та осіб з інвалідністю 100 відсотків відповідного прожиткового мінімуму.
Розмір державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям у 2018 році не може бути більше ніж 75 відсотків від рівня забезпечення прожиткового мінімуму для сім'ї.
З огляду на зазначене, рівні забезпечення прожиткового мінімуму для призначення допомоги малозабезпеченим сім’ям у 2018 році становитимуть:
 

 

з січня

з липня 

з грудня

для працездатних осіб(21 % ПМ для працездатних осіб)

370,02

386,61

403,41

для осіб, які втратили працездатність, та осіб з інвалідністю (100%)

1 373,00

1 435,00

1 497,00

для дітей віком (85%):  
до 6 років

1 268,20

1 325,15

1 382,10

від 6 до 18 років

1 581,00

1 652,40

1 722,95

від 18 до 23 років (за умови навчання)

1 497,70

1 564,85

1 632,85

Доплата на дітей:

 

віком від 0 до 13 років

250

віком від 13 до 18 років

500

 
3. Законом України „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам” визначено право на матеріальне забезпечення за рахунок коштів Державного бюджету України та соціальний захист осіб з інвалідністю з дитинства та дітей з інвалідністю шляхом встановлення державної соціальної допомоги у відсотках від прожиткового мінімуму. Розмір державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю у 2018 році буде розраховуватися з урахуванням норм вищезазначеного Закону та статтею 7 Закону України „Про Державний бюджет на 2018 рік” з урахуванням норм Закону України від 03.10.2017 № 2148-VІІІ „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій” та постанови Кабінету Міністрів України від 26.03.2008 № 265 „Деякі питання пенсійного забезпечення громадян” (зі змінами):
 
Державна соціальна допомога

з січня

з липня

з грудня

особам з інвалідністю з дитинства І групи підгрупи А з надбавкою на догляд

2 876,40

2 960,40

3 074,90

інвалідам з дитинства І групи підгрупи Б з надбавкою на догляд

2 178,00

2 178,00

2 245,50

особам з інвалідністю з дитинства ІІ групи, одиноким особам з інвалідністю з дитинства ІІ групи, які за висновком медико-соціальної експертної комісії потребують постійного стороннього догляду з надбавкою на догляд

1452,00

1452,00

1 497,00

особам з інвалідністю з дитинства ІІІ групи, одиноким особам з інвалідністю з дитинства ІІІ групи, які за висновком медико-соціальної експертної комісії потребують постійного стороннього догляду з надбавкою на догляд

1452,00

1452,00

1 497,00

на дітей з інвалідністю віком до 18 років

1452,00

1452,00

1 497,00

на дітей з інвалідністю підгрупи А віком до 6 років з надбавкою на догляд

2 508,40

2 575,40

2 673,90

на дітей з інвалідністю віком до 6 років з надбавкою на догляд

1 762,40

1 795,90

1 860,90

на дітей з інвалідністю підгрупи А віком від 6 до 18 років з надбавкою на догляд

2 876,40

2 960,40

3 074,90

на дітей з інвалідністю віком від 6 до 18 років з надбавкою на догляд

1 946,40

1 988,40

2 061,40

на дітей з інвалідністю віком до 18 років, захворювання яких пов’язане з Чорнобильською катастрофою

1 524,60

1 524,60

1 571,85

на дітей з інвалідністю підгрупи А, захворювання яких пов’язане з Чорнобильською катастрофою, віком до 6 років з надбавкою на догляд 

3 016,60

3 083,60

3 197,85

на дітей з інвалідністю, захворювання яких пов’язане з Чорнобильською катастрофою, віком до 6 років з надбавкою на догляд 

2 270,60

2 304,10

2 384,85

на дітей з інвалідністю підгрупи А, захворювання яких пов’язане з Чорнобильською катастрофою, віком від 6 до 18 років з надбавкою на догляд

3 384,60

3 468,60

3 598,85

на дітей з інвалідністю, захворювання яких пов’язане з Чорнобильською катастрофою, віком від 6 до 18 років з надбавкою на догляд

2 454,60

2 496,60

2 585,35


Спостережна комісія


Про соціальну адаптацію осіб, які відбувають чи відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк;

Кримінально-виконавчий кодекс України;

Конституція України;

Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

Розпорядження голои РДА "Про районну спостережнукомісію".




Звіт про роботу районної спостережної комісії за 2017 рік

Спостережна комісія утворена при Онуфріївській районній державній адміністрації, розпочала свою роботу 13 лютого 2004 року. Вказана комісія діяла на підставі розпорядження голови районної державної адміністрації від 13 лютого 2004 року №164-р «Про затвердження Положення про спостережну комісію при Онуфріївській районній державній адміністрації».


Розпорядженням голови райдержадміністрації від 22 серпня 2017 року №317-р «Про районну спостережну комісію» було затверджено положення про районну спостережну комісію в новій редакції та її новий склад у зв’язку з кадровими змінами. Комісія діє у складі голови, заступника голови, секретаря тачленів комісії.


У своїй діяльності комісія керується Конституцією України, Кримінально-виконавчим кодексом України, законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про соціальну адаптацію осіб, які відбувають чи відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк», іншими нормативно – правовими актами та положенням про районну спостережну комісію.


Основними напрямками роботи спостережної комісії є взаємодія з адміністраціями виправних колоній з питання умовно-достроково звільнених осіб від відбування покарання; організація та здійснення громадського контролю за дотриманням прав, свобод і законних інтересів засуджених осіб та осіб, звільнених від відбування покарання; надання необхідної допомоги у трудовому і побутовому влаштуванні особам, звільнених з місць позбавлення волі; організація виховної роботи з особами, умовно-достроково звільненими від відбування покарання, та громадського контролю за їх поведінкою протягом невідбутої частини покарання.


Зокрема, з метою забезпечення громадського контролю за дотриманням прав та інтересів осіб, які умовно-достроково звільнені від відбування покарання протягом 2017 року надсилалися запити до сільських таселищних рад району щодо кількості новоприбулих осіб даної категорії, які зареєстровані на підвідомчій території.


Також спільно з сільськими та селищними головами, представниками сільської, селищної радиздійснювалося інспектуваннясімей, в яких проживає ця категорія громадян.В ході перевірки матеріально-побутових умов виявлялись проблеми, які потребують нагального вирішення для повноцінної соціальної адаптації таких осіб: поставлення на облік у центр зайнятості та пошук роботи, вирішення питання з місцем проживання.


Членами районної спостережної комісії, в Онуфріївському районному відділі Кропивницького МВ з питань пробації, періодично проводились лекції з особами, які перебувають на обліку, під час лекційпідобліковим забезпечувалось роз’яснення кримінального та адміністративного законодавства.