» Актуально

Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України – зручний і надійний інформаційний сервіс


1. Що таке веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України (далі – веб-портал), який інформаційний ресурс він містить та який перелік послуг можна отримати завдяки цьому електронному сервісу?

Інформаційний ресурс веб-порталу Пенсійного фонду України створений ще у 2012 році з метою дистанційного отримання необхідної інформації та контролю за персональними даними, що стосується громадян України, які є або були працюючими особами (у тому числі фізичними особами-підприємцями), пенсіонерів та роботодавців.

Веб-портал містить захищені персональні облікові дані застрахованої особи: прізвище, ім’я, по батькові; дата та місце народження; місце проживання із зазначенням адреси; інформацію щодо суми сплачених страхових внесків до Пенсійного фонду за відповідний місяць; наявного страхового стажу; ознак особливих умов праці (пільговий стаж); суми заробітної плати (грошового забезпечення, доходу); з якої сплачено страхові внески за відповідний місяць; суми доходу (прибутку) осіб, які провадять підприємницьку діяльність і обрали особливий спосіб оподаткування (єдиний податок, фіксований сільськогосподарський податок); дати, з якої призначено пенсію; коефіцієнтів страхового стажу, заробітної плати (доходу); заробітної плати (доходу) для обчислення, перерахунку, індексації пенсії; розміру пенсії для виплати тощо.

Разом з цим, дані страхувальників, які наразі реєструються в органах Державної фіскальної служби України, містять інформацію щодо звітування за найманих працівників (фізичні особи-підприємці – «за себе») та сплати єдиного соціального внеску.

Серед основних послуг, які можна отримати завдяки реєстрації на веб-порталі, варто виділити:

- отримання виписок з індивідуальними відомостями про застраховану особу;

- перегляд даних електронної пенсійної справи;

- направлення звернення з будь-якого питання та отримання відповіді без відвідування органу Пенсійного фонду України;

- надання запиту на попередню підготовку документів (довідок, виписок, інших документів);

- можливість записатися на прийом до посадових осіб із обранням теми, дати та часу відвідування органу Пенсійного фонду України.

Окрім того, на сторінках веб-порталу є багато довідкової інформації, користування якою не потребує реєстрації: графіки прийому керівництва Пенсійного фонду, адреси підрозділів Пенсійного фонду України. Застраховані особи можуть отримати актуальні тексти законодавчих актів, переглянути наведені зразки бланків, заяв, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій, отримання допомоги на поховання тощо.

Всі послуги надаються веб-порталом безкоштовно.

2. Яким чином відбувається реєстрація користувача? Це складно?

Процедура реєстрації на порталі максимально спрощена для зручності користувачів. Передбачено два способи реєстрації на порталі:

1) за допомогою подання заяви для реєстрації;

2) он-лайн реєстрація з використанням електронного цифрового підпису.

Реєстрація за заявою передбачає особисте відвідування Пенсійного фонду та складається з трьох кроків:

Крок 1. Прийти до найближчого територіального органу Пенсійного фонду й оформити заяву. Для цього фізичній особі треба мати при собі паспорт та ідентифікаційний код, юридичній особі – документ, що посвідчує її належність до організації.

Внесені у заяву відомості перевіряються спеціалістом та вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду. Друкується розписка про одержання заяви, а також «реєстраційний код». Цей код необхідний для первинної реєстрації на веб-порталі. До моменту закінчення реєстрації він зберігається в таємниці.

Крок 2. Після отримання реєстраційного коду необхідно зайти на веб-портал Пенсійного фонду України за адресою www.portal.pfu.gov.ua, обрати пункт меню «Реєстрація на порталі», заповнити реєстраційну форму, використовуючи реєстраційний код, заповнити адресу електронної скриньки, внести логін та пароль, які бажано вибирати такими, що не містять справжніх імен та прізвищ. Виконання такої рекомендації сприяє захисту персональних даних.

Крок 3. На електронну адресу, яку ви вказали, надійде лист, потрібний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження Ви отримаєте повідомлення з веб-порталу про успішне закінчення реєстрації і можливість користування послугами в електронному вигляді.

3. Для категорії громадян, у яких є електронний ключ, користування веб-порталом здійснюється за спрощеною формою? Вони можуть бути користувачами одразу чи мають ще пройти певні реєстраційні процедури?

Вхід до веб-порталу за допомогою електронного ключа є однозначно зручнішим, ніж за заявою. І ті особи, які мають електронний ключ, користуються перевагами в тому, що їм не потрібно відвідувати Пенсійний фонд та отримувати реєстраційний код доступу.

Зареєструватися на веб-порталі можна вдома, на роботі, в будь-якому зручному місці та в зручний час. Процедура реєстрації максимально спрощена та займе не більше 2-3 хвилин.

Після входу за посиланням http://portal.pfu.gov.ua обирається пункт головного меню «Вхід» та виконується перший вхід на веб-портал за ЕЦП (закладка «За ЕЦП»). З переліку необхідно обрати орган, за допомогою якого створено електронний ключ та сам ключ, який знаходиться на будь-якому носії (це USB-флеш-накопичувач чи жорсткий диск комп’ютера), вносимо пароль і одразу користуємося електронними послугами веб-порталу.

4. Якщо під час перегляду користувач побачив невідповідності або інформація про нього відсутня зовсім?

Якщо працююча особа побачила на веб-порталі невідповідність, наприклад, прізвища, імені, по батькові чи іншу варто відразу звернутися до роботодавця з витребуванням виправлення цих даних або до спеціаліста Пенсійного фонду.


Начальник управління інформаційних систем

та електронних реєстрів головного управління

Пенсійного фонду України

в Кіровоградській області

Олена Пархоменко



Розпорядження голови ОДА "ПРо затвердження щомісячної готівкової виплати за проїзд усіма видами транспорту загального користування на міських, приміських та міжміських маршрутах області у 2018 році". 




Управління Держпродспоживслужби застерігає! 

Танення великої кількості снігу, який цього року випав у березні, при різкому підвищенні температури може привести до підтоплення та затоплення територій, в тому числі населених пунктів, значного підвищення рівня води в річках та рівня ґрунтових вод.

Внаслідок весняного паводку, навіть при відсутності затоплення чи підтоплення, до підземних ґрунтових вод, а отже й до свердловин, колодязів, із скотомогильників, кладовищ, вбиралень, хлівів, сміттєзвалищ та інших забруднених територій можуть потрапити збудники інфекційних захворювань: туберкульозу, лептоспірозу, черевного тифу, сибірки, вірусних гепатитів, яйця та личинки гельмінтів, цисти лямблій, дизентерійних амеб,та ін. У зв’язку з цим існує ризик спалахів інфекційних хвороб.

Іншим небезпечним фактором є наявність у ґрунтових водах нітратів – кінцевого продукту біологічного розкладання органічних речовин, які у великій кількості присутні у ґрунтах на території населених пунктів, сільськогосподарських угідь. А наявність у питній воді нітратів вище гранично допустимої концентрації (50 мг/дм3) особливо небезпечне для немовлят та дітей молодшого віку через ризик виникнення отруєння, яке призводить до кисневого голодування організму, у тяжких випадках – з летальними наслідками.

Але Ви можете зарадити цим бідам, дотримуючись деяких простих правил:

Звичайно пріоритетним джерелом питного водопостачання в період весняного паводку має бути бутильована вода.

За відсутності можливості її споживання рекомендується використовувати воду з централізованих мереж господарсько-питногово допостачання. Проте нажаль у більшості водопроводівсільських населених пунктів району відсутні ефективні системи очистки та знезараження води перед надходженням її у розподільну мережу, у зв’язку з чим в період весняного паводку не може бути гарантована якість води, особливо за мікробіологічними показниками. Ось чому водопровідну воду перед споживанням необхідно теж обов’язково кип’ятити.

Не використовуйте для пиття не кип’ячену воду з криниць та природних джерел.

Навіть для господарських цілей (гігієнічних потреб, миття посуду) необхідно користуватись добре прокип’яченою водою.

Овочі та фрукти, особливо з підвалів, де сталось підтоплення, ретельно мийте, а потім обдавайте окропом. При приготуванні їж іобов’язково застосовуйте термообробку (варіння, смаження, запікання).

Перед їже юобов’язково мийте руки з милом, руки також можна протирати зволоженими дезінфектантами серветками.

Після сходу води з ґрунтового покриву необхідно:

— індивідуальні вигреби та вбиральні (туалети) у разі переповнення спорожнити за допомогою асенізаційної машини та продезінфікувати хлорним вапном або іншим призначеним для цього дезінфекційним засобом;

— колодязі звільнити віднанесеного бруду, відкачати воду, почистити та продезінфікувати в них воду за допомогою хлорвмісних патронів;

— провести дератизаційні заходи по знищенню гризунів в місцях їх можливого скупчення.

У разі неможливості проведення дезінфекційних та дератизаційних заходів власними силами, при необхідності перевірити якість питної води звертайтесь за допомогою до Онуфріївського районного лабораторного відділення.

У разі розвитку ознак інфекційних захворювань (підвищення температури тіла, лихоманка, запаморочення, головний біль, болі у животі, нудота, пронос, нежить, кашель, пожовтіння шкіри, склер очей, висипи на тілі та інші симптоми) терміново зверніться за медичною допомогою. Не допускайте самолікування, тому щоперебіг багатьох інфекційних хвороб може бути з нехарактерними симптомами.

Пам’ятайте, щодо тримання гігієнічних правил у повсякденному житті, а особливо при виникненні надзвичайних ситуацій, допоможе зберегти здоров’я Вам і Вашим рідним!






Департамент державної соціальної допомоги Мінсоцполітики інформує, що Верховною Радою України прийнято Закон України “Про Державний бюджет України на 2018 рік”.
Статтею 7 передбачено, щоу 2018 році прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі з 1 січня 2018 року – 1 700 гривень, з 1 липня – 1 777 гривень, з 1 грудня – 1 853 гривні, а для основних соціальних і демографічних груп населення:
дітей віком до 6 років: з 1 січня 2018 року – 1 492 гривні, з 1 липня – 1 559 гривень, з 1 грудня – 1 626 гривні;
дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня 2018 року – 1 860 гривень, з 1 липня – 1 944 гривні, з 1 грудня – 2 027 гривень;
працездатних осіб: з 1 січня 2018 року – 1 762 гривні, з 1 липня – 1 841 гривень, з 1 грудня – 1 921 гривень;
осіб, які втратили працездатність: з 1 січня 2018 року – 1 373 гривні, з 1 липня – 1 435 гривень, з 1 грудня – 1 497 гривень.
Враховуючи зазначене, у 2018 році розміри деяких видів державної допомоги становитимуть:
 

 

2018  рік

з січня

  з липня

з грудня

Допомога у зв’язку з вагітністю та пологами

 

440,5  

460,25

480,25

Допомога при народженні дитини

41 280

одноразова виплата:

10 320

щомісячна виплата:

860

 

2018  рік

з січня

  з липня

з грудня

Допомога на дітей одиноким матерям

надається у розмірі, що дорівнює різниці між 100 % ПМ для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців

на дітей віком:

максимальний

 до 6 років 

1 492 

1 559

1 626

 

максимальний

 від 6 до 18 років

1 860

1 944

2 027

 

максимальний

від 18 до 23 років  

1 762

1 841

1 921

Допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

на дітей віком:

максимальний

до 6 років

2 984

3 118

3 252

від 6 до 18 років

3 720

3 888

4 054

Тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів

надається у розмірі, що дорівнює різниці між 50 % ПМ для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців

на дітей віком:

максимальний

до 6 років

746,00

779,50

813,00

від 6 до 18 років

930,00

972,00

1 013,50

Державна соціальна допомога на дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування

на дітей віком:

максимальний

до 6 років

2 984

3 118

3 252

від 6 до 18 років

3 720

3 888

4 054

від 18 до 23 років

3 524

3 682

3 842

Щомісячна грошова допомога особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу

прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць

1 700

1 777

1 853

     
 
2. Статтею 9 вищезазначеного закону установлено, що у 2018 році рівень забезпечення прожиткового мінімуму (гарантований мінімум) для призначення допомоги відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям” у відсотковому співвідношенні до прожиткового мінімуму для основних соціальних і демографічних груп населення становить: для працездатних осіб - 21 відсоток, для дітей - 85 відсотків, для осіб, які втратили працездатність, та осіб з інвалідністю 100 відсотків відповідного прожиткового мінімуму.
Розмір державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям у 2018 році не може бути більше ніж 75 відсотків від рівня забезпечення прожиткового мінімуму для сім'ї.
З огляду на зазначене, рівні забезпечення прожиткового мінімуму для призначення допомоги малозабезпеченим сім’ям у 2018 році становитимуть:
 

 

з січня

з липня 

з грудня

для працездатних осіб(21 % ПМ для працездатних осіб)

370,02

386,61

403,41

для осіб, які втратили працездатність, та осіб з інвалідністю (100%)

1 373,00

1 435,00

1 497,00

для дітей віком (85%):  
до 6 років

1 268,20

1 325,15

1 382,10

від 6 до 18 років

1 581,00

1 652,40

1 722,95

від 18 до 23 років (за умови навчання)

1 497,70

1 564,85

1 632,85

Доплата на дітей:

 

віком від 0 до 13 років

250

віком від 13 до 18 років

500

 
3. Законом України „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам” визначено право на матеріальне забезпечення за рахунок коштів Державного бюджету України та соціальний захист осіб з інвалідністю з дитинства та дітей з інвалідністю шляхом встановлення державної соціальної допомоги у відсотках від прожиткового мінімуму. Розмір державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю у 2018 році буде розраховуватися з урахуванням норм вищезазначеного Закону та статтею 7 Закону України „Про Державний бюджет на 2018 рік” з урахуванням норм Закону України від 03.10.2017 № 2148-VІІІ „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій” та постанови Кабінету Міністрів України від 26.03.2008 № 265 „Деякі питання пенсійного забезпечення громадян” (зі змінами):
 
Державна соціальна допомога

з січня

з липня

з грудня

особам з інвалідністю з дитинства І групи підгрупи А з надбавкою на догляд

2 876,40

2 960,40

3 074,90

інвалідам з дитинства І групи підгрупи Б з надбавкою на догляд

2 178,00

2 178,00

2 245,50

особам з інвалідністю з дитинства ІІ групи, одиноким особам з інвалідністю з дитинства ІІ групи, які за висновком медико-соціальної експертної комісії потребують постійного стороннього догляду з надбавкою на догляд

1452,00

1452,00

1 497,00

особам з інвалідністю з дитинства ІІІ групи, одиноким особам з інвалідністю з дитинства ІІІ групи, які за висновком медико-соціальної експертної комісії потребують постійного стороннього догляду з надбавкою на догляд

1452,00

1452,00

1 497,00

на дітей з інвалідністю віком до 18 років

1452,00

1452,00

1 497,00

на дітей з інвалідністю підгрупи А віком до 6 років з надбавкою на догляд

2 508,40

2 575,40

2 673,90

на дітей з інвалідністю віком до 6 років з надбавкою на догляд

1 762,40

1 795,90

1 860,90

на дітей з інвалідністю підгрупи А віком від 6 до 18 років з надбавкою на догляд

2 876,40

2 960,40

3 074,90

на дітей з інвалідністю віком від 6 до 18 років з надбавкою на догляд

1 946,40

1 988,40

2 061,40

на дітей з інвалідністю віком до 18 років, захворювання яких пов’язане з Чорнобильською катастрофою

1 524,60

1 524,60

1 571,85

на дітей з інвалідністю підгрупи А, захворювання яких пов’язане з Чорнобильською катастрофою, віком до 6 років з надбавкою на догляд 

3 016,60

3 083,60

3 197,85

на дітей з інвалідністю, захворювання яких пов’язане з Чорнобильською катастрофою, віком до 6 років з надбавкою на догляд 

2 270,60

2 304,10

2 384,85

на дітей з інвалідністю підгрупи А, захворювання яких пов’язане з Чорнобильською катастрофою, віком від 6 до 18 років з надбавкою на догляд

3 384,60

3 468,60

3 598,85

на дітей з інвалідністю, захворювання яких пов’язане з Чорнобильською катастрофою, віком від 6 до 18 років з надбавкою на догляд

2 454,60

2 496,60

2 585,35


Спостережна комісія


Про соціальну адаптацію осіб, які відбувають чи відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк;

Кримінально-виконавчий кодекс України;

Конституція України;

Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

Розпорядження голои РДА "Про районну спостережнукомісію".




Звіт про роботу районної спостережної комісії за 2017 рік

Спостережна комісія утворена при Онуфріївській районній державній адміністрації, розпочала свою роботу 13 лютого 2004 року. Вказана комісія діяла на підставі розпорядження голови районної державної адміністрації від 13 лютого 2004 року №164-р «Про затвердження Положення про спостережну комісію при Онуфріївській районній державній адміністрації».


Розпорядженням голови райдержадміністрації від 22 серпня 2017 року №317-р «Про районну спостережну комісію» було затверджено положення про районну спостережну комісію в новій редакції та її новий склад у зв’язку з кадровими змінами. Комісія діє у складі голови, заступника голови, секретаря тачленів комісії.


У своїй діяльності комісія керується Конституцією України, Кримінально-виконавчим кодексом України, законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про соціальну адаптацію осіб, які відбувають чи відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк», іншими нормативно – правовими актами та положенням про районну спостережну комісію.


Основними напрямками роботи спостережної комісії є взаємодія з адміністраціями виправних колоній з питання умовно-достроково звільнених осіб від відбування покарання; організація та здійснення громадського контролю за дотриманням прав, свобод і законних інтересів засуджених осіб та осіб, звільнених від відбування покарання; надання необхідної допомоги у трудовому і побутовому влаштуванні особам, звільнених з місць позбавлення волі; організація виховної роботи з особами, умовно-достроково звільненими від відбування покарання, та громадського контролю за їх поведінкою протягом невідбутої частини покарання.


Зокрема, з метою забезпечення громадського контролю за дотриманням прав та інтересів осіб, які умовно-достроково звільнені від відбування покарання протягом 2017 року надсилалися запити до сільських таселищних рад району щодо кількості новоприбулих осіб даної категорії, які зареєстровані на підвідомчій території.


Також спільно з сільськими та селищними головами, представниками сільської, селищної радиздійснювалося інспектуваннясімей, в яких проживає ця категорія громадян.В ході перевірки матеріально-побутових умов виявлялись проблеми, які потребують нагального вирішення для повноцінної соціальної адаптації таких осіб: поставлення на облік у центр зайнятості та пошук роботи, вирішення питання з місцем проживання.


Членами районної спостережної комісії, в Онуфріївському районному відділі Кропивницького МВ з питань пробації, періодично проводились лекції з особами, які перебувають на обліку, під час лекційпідобліковим забезпечувалось роз’яснення кримінального та адміністративного законодавства.